Kurz:Jednání s dárcem po telefonu
Autor: Administrator. Pondělí 29. dubna 2013.
Domníváte se, že vše je potřeba říct hned, rychle a mnohoslovně? Jde to i jinak. A s lepším výsledkem! Díky kurzu budete úspěšnější v navazování prvotního kontaktu. Zvýšíte svou šanci na osobní setkání s dárcem a vytvoříte si lepší vyjednávací pozici pro jednání o daru s firemním dárcem.
Kurz je určen pro: Fundraisery, managery neziskových organizací, kteří se zabývají oslovováním firemních dárců
obsah:
Principy telefonického kontaktování dárce
Nácvik a fixování prvních vět v telefonu
Aplikace principů „Vzbuďte pozornost“ po telefonu
Ujasnění, co v telefonu dárci neříkat – nácvik vyvracení námitek
Uzavření telefonického hovoru
Příprava na osobní jednání s dárcem po telefonátu
cíl:
Ujasnit si principy telefonického kontaktování dárce
Naučit se principy aplikovat prostřednictvím tréninku ve dvojicích
Zlepšit schopnost zaujmout dárce prvotním telefonátem
Naučit se vytvořit úvodní „telefonický ice-braek“
Ujasnit si rozdíly mezi telemarketingem a kontaktováním dárce
Naučit se po telefonu správně a krátce prezentovat
Naučit se ve speciálních případech po telefonu požádat o dar
Více informací naleznete ZDE.